Wat moet ik doen als de app niet meer werkt?

Volg onderstaande stappen als de Triodos Mobiel Bankieren app of een onderdeel van de app niet meer werkt.

  1. Controleer of je de meest recente versie van de app hebt geïnstalleerd
  2. Controleer of je mobiele telefoon of tablet genoeg geheugen heeft om de app goed te laten functioneren
  3. Zit je op WiFi? Zet je WiFi uit en probeer de app te starten via het 4G of 5G netwerk
  4. Lost dit het probleem niet op, sluit de app dan helemaal af. Zorg dat hij ook op de achtergrond van je toestel niet meer draait. Start de app dan opnieuw op
  5. Werkt de app nog niet; verwijder de cookies en de zoekgeschiedenis van je mobiele browser en leeg de cache:
  6. Start daarna je mobiele telefoon of tablet opnieuw op
  7. Bel ons als je bovenstaande stappen hebt doorlopen en de app nog steeds niet werkt

Updaten van je besturingssysteem (iOS-versie of Android-versie)
Om veilig mobiel te bankieren is het belangrijk dat je de app gebruikt op een apparaat met de meest recente versie van iOS of Android. Dit staat los van de recente versie van de Triodos Mobiel Bankieren app.

  • Update naar iOS-versie 14 of hoger. Doe dit op je apparaat via Instellingen > Algemeen > Software-update
  • Update naar Android-versie 7of hoger. Doe dit op je apparaat via Systeem > Software-update



Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp