Ik open een nieuwe rekening en ben mijn bevestigingscode kwijt. Wat nu?
Je hebt de bevestigingscode per e-mail ontvangen. Check daarom eerst je mailbox. Kijk ook in je spambox en deleted items/verwijderde berichten box. De bevestigingscode is 7 dagen geldig.
Je bent nog niet begonnen met de aanvraag in de app
Ben je nog niet begonnen met je rekeningaanvraag in de app? Vraag dan een nieuwe bevestigingscode aan door je rekeningaanvraag opnieuw te starten op de website:
- Start je aanvraag voor een betaalrekening
- Start je aanvraag voor een spaarrekening
- Start je aanvraag voor een beleggersrekening
Je bent wel begonnen met je aanvraag in de app
Ben je wel begonnen met je rekeningaanvraag in de app, maar heb je de aanvraag in de app niet afgemaakt? Bel ons dan. We annuleren dan je rekeningaanvraag, waarna je op de website een nieuwe aanvraag kunt starten.
En/of rekening
De 1e rekeninghouder kan de bevestigingscode opnieuw versturen naar de 2e rekeninghouder:
- Open de app
- Tik onder We hebben een uitnodiging gestuurd naar op Opnieuw versturen
De bevestigingscode voor de 2e rekeninghouder is na de eerste verzending 30 dagen geldig.