Hoe maak ik een overzicht van mijn bij- en afschrijvingen?
Je maakt eenvoudig een overzicht van al je bij- en afschrijvingen in een zelf gekozen periode.
Log in op Internet Bankieren
Klik op Zelf regelen
Klik op Downloads
Klik op Transacties exporteren
Heb je meerdere rekeningen, selecteer dan de rekening waarvan je een transactieoverzicht wilt maken
Vul de begin- en einddatum in
Selecteer bij Export formaat: PDF
Klik op Export aanvragen
Je ziet het overzicht nu staan inclusief het begin- en eindsaldo
Heeft dit antwoord je geholpen?
Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp
Als de batterij van je Identifier leeg is, dan stap je over op Mobiel Bevestigen. Je ontvangt geen nieuwe Identifier.
Met Mobiel Bevestigen verandert de manier waarop je inlogt en opdrachten bevestigt in Internet Bankieren en de Mobiel Bankieren app. Je gebruikt voortaan alleen een persoonlijke inlogcode en hebt je Identifier niet meer nodig.
Ben je (ook) zakelijk klant? Dan kun je nog niet overstappen op Mobiel Bevestigen. Bel of chat ons en houd je rekeningnummer en identifier bij de hand.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Als je de pincode van je Identifier niet meer weet, dan stap je over op Mobiel Bevestigen. Je ontvangt geen nieuwe Identifier.
Met Mobiel Bevestigen verandert de manier waarop je inlogt en opdrachten bevestigt in Internet Bankieren en de Mobiel Bankieren app. Je gebruikt voortaan alleen een persoonlijke inlogcode en hebt je Identifier niet meer nodig.
Ben je (ook) zakelijk klant? Dan kun je nog niet overstappen op Mobiel Bevestigen. Bel ons en houd je rekeningnummer en identifier bij de hand.
Identifier blokkeren
Toets 4 keer een verkeerde pincode in op de Identifier
De Identifier blokkeert en toont een blokkeercode
Heeft dit antwoord je geholpen?
Als je Identifier toe is aan vervanging, dan stap je over op Mobiel Bevestigen. Je ontvangt geen nieuwe Identifier. Met Mobiel Bevestigen verandert de manier waarop je inlogt en opdrachten bevestigt in Internet Bankieren en de Mobiel Bankieren app. Je gebruikt voortaan alleen een persoonlijke inlogcode en hebt je Identifier niet meer nodig.
Ben je (ook) zakelijk klant? Dan kun je nog niet overstappen op Mobiel Bevestigen. Bel of chat ons en houd je rekeningnummer en identifier bij de hand.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Als je niet meer kunt inloggen met je Identifier, dan stap je over op Mobiel Bevestigen. Je ontvangt geen nieuwe Identifier.
Met Mobiel Bevestigen verandert de manier waarop je inlogt en opdrachten bevestigt in Internet Bankieren en de Mobiel Bankieren app. Je gebruikt voortaan alleen een persoonlijke inlogcode en hebt je Identifier niet meer nodig.
Ben je (ook) zakelijk klant? Dan kun je nog niet overstappen op Mobiel Bevestigen. Bel of chat ons en houd je rekeningnummer en identifier bij de hand.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Veilig betaalverkeer is voor ons erg belangrijk. Wij zijn altijd bezig om Internet Bankieren en Mobiel Bankieren te beschermen tegen fraude, misbruik en phishing. Wij vragen dan ook nooit om:
aan de telefoon of per e-mail persoonlijke inlogcodes of je pincode te delen.
via een link in een e-mail of SMS in te loggen.
Veilige verbinding Log alleen in op Internet Bankieren als de adresregel begint met https://bankieren.triodos.nl/. De 's' in https staat voor secure: een beveiligde, versleutelde verbinding met onze website. Deze herken je aan de beveiligingssleutel naast de adresregel. Log nooit in bij Triodos Internet Bankieren vanuit een andere website.
Twijfel je of een bericht van Triodos Bank afkomstig is? Stuur de e-mail of SMS dan door naar [email protected].
Je zoekt makkelijk op naam, IBAN of bedrag in de Mobiel Bankieren app:
Log in
Tik op de betaalrekening waarop je wilt zoeken
Tik links bovenin het scherm op het vergrootglas
Vul de naam, IBAN of het bedrag in waarop je wilt zoeken
Tik op Filter als je een periode wilt selecteren, het bedrag wilt specificeren of alleen bij- of afschrijvingen wilt selecteren
Wil je op onderwerp zoeken, log dan in op Internet Bankieren:
Klik op de betaalrekening waarop je wilt zoeken
Klik links bovenin het scherm op het vergrootglas
Vul de omschrijving in en klik daarna op Zoeken
Je kunt ook zoeken op naam, IBAN of bedrag
Klik op Geavanceerd zoeken als je een periode wilt selecteren, het bedrag wilt specificeren of alleen bij- of afschrijvingen wilt selecteren
Klik op Download Excel als je het overzicht in Excel wilt downloaden
Heeft dit antwoord je geholpen?
Wat je moet doen als je je wachtwoord niet meer weet, hangt af van de situatie.
Zakelijke rekening of Zakelijke Broodfonds Rekening Nieuwe rekening Lees hier wat je doet als je het wachtwoord dat je voor je rekeningaanvraag hebt gemaakt niet meer weet.
Identificatie Als wij je hebben gevraagd om je identificeren, dan maak je hiervoor een tijdelijk wachtwoord aan. Lees hier wat je doet als je dit wachtwoord niet meer weet.
Aanvullen gegevens zakelijke rekening Als wij je hebben gevraagd om voor je zakelijke rekening aanvullende gegevens aan te leveren, dan maak je hiervoor een tijdelijk wachtwoord aan. Lees hier wat je doet als je dit wachtwoord niet meer weet.
Goed om te weten Een geldig wachtwoord bestaat uit minimaal 8 en maximaal 64 karakters. In het door jou gekozen wachtwoord dien je minimaal drie van de volgende karakters op te nemen: hoofdletter, kleine letter, cijfer, speciaal karakter. Het wachtwoord mag niet je geboortedatum (ddmmjjjj), gebruikersnaam of rekeningnummer bevatten. Kies een gemakkelijk door jou te onthouden wachtwoord.
Je stapt eenvoudig over naar Mobiel Bevestigen. Met Mobiel Bevestigen verandert de manier waarop je inlogt en opdrachten bevestigt in Internet Bankieren en de Mobiel Bankieren app. Je gebruikt voortaan alleen een persoonlijke inlogcode en hebt je Identifier niet meer nodig.
Ben je (ook) zakelijk klant? Dan kun je nog niet overstappen op Mobiel Bevestigen. Bel ons en houd je rekeningnummer en identifier bij de hand.
Als je Identifier toe is aan vervanging, dan stap je over op Mobiel Bevestigen. Je ontvangt geen nieuwe Identifier.
Met Mobiel Bevestigen verandert de manier waarop je inlogt en opdrachten bevestigt in Internet Bankieren en de Mobiel Bankieren app. Je gebruikt voortaan alleen een persoonlijke inlogcode en hebt je Identifier niet meer nodig.
Wil je meer weten over je limieten? Kijk dan op onze limietenpagina.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Je kunt in de app maximaal 1 Identifier gebruiken.
Wil je al je rekeningen beheren via de app? Bel of chat ons, dan koppelen we alle rekeningen aan 1 van je Identifiers.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Je downloadt je afschriften voor je betaal- of spaarrekening het makkelijkst via de Mobiel Bankieren app.
Zo werk het:
Log in op de app
Tik op Meer > Downloads > Rekeningafschriften
Selecteer de rekening waarvan je de afschriften wilt downloaden
Zoek in de lijst het rekeningafschrift dat je wilt downloaden en tik daarop
Tik rechtsboven op het pijltje om het afschrift te downloaden
Geen app? Als je geen app hebt, download je je afschriften via Internet Bankieren. Nadat je bent ingelogd, download je je afschriften via Zelf regelen > Download > Rekeningafschriften.
Beleggersrekening Je downloadt je afschriften voor je beleggersrekening via Internet Bankieren.
Zo werk het:
Log in op Internet Bankieren
Klik op je beleggersrekening
Scroll naar beneden en klik bij Transacties op de transactie waarvan je een afschrift wilt
Klik op Download
Wil je bij- en afschrijvingen inlezen in een boekhoudprogramma? Lees hier hoe je dat doet.
Triodos Bank gebruikt cookies om je beter en persoonlijker van dienst te zijn. Daarnaast zetten we cookies in om de website goed te laten functioneren en om anonieme informatie te verzamelen waarmee we de website kunnen verbeteren. Door op ‘Akkoord’ te klikken geef je hier toestemming voor. Je kunt je cookievoorkeuren altijd aanpassen.