Het bestand dat ik wil uploaden is te groot. Wat nu?
Het bestand dat je kan uploaden mag maximaal 8MB zijn. Is het bestand groter dan 8MB en is het een PDF bestand? Verklein het bestand dan. Andere bestandstypen (zoals bijv. jpeg) zijn ook te verkleinen. Hier bestaan verschillende bewerkingsprogramma's voor.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Meer veelgestelde vragen over dit onderwerp
Als de batterij van je Identifier leeg is, dan stap je over op Mobiel Bevestigen. Je ontvangt geen nieuwe Identifier.
Met Mobiel Bevestigen verandert de manier waarop je inlogt en opdrachten bevestigt in Internet Bankieren en de Mobiel Bankieren app. Je gebruikt voortaan alleen een persoonlijke inlogcode en hebt je Identifier niet meer nodig.
Ben je (ook) zakelijk klant? Dan kun je nog niet overstappen op Mobiel Bevestigen. Bel of chat ons en houd je rekeningnummer en identifier bij de hand.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Als je de pincode van je Identifier niet meer weet, dan stap je over op Mobiel Bevestigen. Je ontvangt geen nieuwe Identifier.
Met Mobiel Bevestigen verandert de manier waarop je inlogt en opdrachten bevestigt in Internet Bankieren en de Mobiel Bankieren app. Je gebruikt voortaan alleen een persoonlijke inlogcode en hebt je Identifier niet meer nodig.
Ben je (ook) zakelijk klant? Dan kun je nog niet overstappen op Mobiel Bevestigen. Bel ons en houd je rekeningnummer en identifier bij de hand.
Identifier blokkeren
Toets 4 keer een verkeerde pincode in op de Identifier
De Identifier blokkeert en toont een blokkeercode
Heeft dit antwoord je geholpen?
Je kunt de Triodos Betaalpas zelf via de Mobiel Bankieren app deblokkeren. Je betaalpas wordt geblokkeerd als je 3 keer de verkeerde pincode hebt ingetoetst of als je zelf de betaalpas hebt geblokkeerd in de app. De blokkade is de volgende werkdag na 11.30 uur zichtbaar. Wacht totdat de blokkade zichtbaar is in de app om te deblokkeren.
Als wettelijke vertegenwoordiger van een Triodos Jongeren Rekening, doorloop je namens je kind de stappen in je eigen Mobiel Bankieren app.
Zo werkt het:
Log in
Tik rechts onderin op Meer
Tik op Betaalpassen
Tik op de betaalpas die je wilt deblokkeren
Tik op Blokkeren/deblokkeren
Zet het vinkje bij Blokkeren uit
Klik op Bevestigen en doorloop de stappen
Geen app? Bel ons en houd je rekeningnummer en identifier bij de hand. Vervolg
Is de blokkade op je betaalpas ontstaan omdat je 3 keer een verkeerde pincode hebt ingetoetst? Je Triodos Betaalpas kan je weer gebruiken als je eerst een contant bedrag opneemt bij een geldautomaat
Is Apple Pay geactiveerd voor deze rekening? Dan is dit óók geblokkeerd als jouw fysieke betaalpas is geblokkeerd
Is de blokkade op je betaalpas ontstaan omdat je zelf de betaalpas geblokkeerd hebt in de app? Je kunt de Triodos Betaalpas meteen weer gebruiken
Heeft dit antwoord je geholpen?
Als je Identifier toe is aan vervanging, dan stap je over op Mobiel Bevestigen. Je ontvangt geen nieuwe Identifier. Met Mobiel Bevestigen verandert de manier waarop je inlogt en opdrachten bevestigt in Internet Bankieren en de Mobiel Bankieren app. Je gebruikt voortaan alleen een persoonlijke inlogcode en hebt je Identifier niet meer nodig.
Ben je (ook) zakelijk klant? Dan kun je nog niet overstappen op Mobiel Bevestigen. Bel of chat ons en houd je rekeningnummer en identifier bij de hand.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Een spaarrekening bij Triodos Bank is gratis. Wil je een spaarrekening openen? Start dan je aanvraag op onze website.
Knip je oude pas door en let er op dat je ook de chip doorknipt. Gooi je oude pas daarna bij het restafval.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Iedere dag berekenen we de rente over het bedrag dat op dat moment op je particuliere of zakelijke spaarrekening staat. Op 1 januari tellen we al deze bedragen bij elkaar op en maken dat bedrag over op je spaarrekening.
De opgebouwde rente wordt iedere eerste dag van de maand bijgewerkt
We berekenen de rente per rekening, ongeacht het aantal rekeninghouders. Je ontvangt op een en/of rekening dus dezelfde rente als op een rekening die op 1 naam staat
Lees hier waar je het rentepercentage en de opgebouwde rente vindt in de Mobiel Bankieren app of Internet Bankieren.
Heeft dit antwoord je geholpen?
U vindt de officiële berichten en laatste informatie over het Captin MTF platform op de pagina voor investeerders in Triodos Bank. Deze informatie is in het Engels en leidend voor certificaathouders.
Belangrijke berichten worden ook door middel van een persbericht gepubliceerd. Certificaathouders ontvangen bij belangrijke berichten persoonlijk een e-mail of brief.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Je kunt op Android apparaten met de Triodos Mobiel Bankieren app inloggen, betalen en bevestigen met je vingerafdruk of gezichtsherkenning. Volg deze stappen om dit in te stellen:
Open de app
Ga naar Meer
Ga naar Voorkeuren & Privacy
Ga naar Vingerafdruk
Zie je deze optie nog niet? Dan kan het zijn dat je nog een oude versie van de Triodos Mobiel Bankieren app hebt. Update de app eerst in de Google Play Store. Ook moet je vingerafdruk of gezichtsherkenning al op je apparaat ingesteld hebben voordat je het voor de app kunt activeren.
Gebruik Vingerafdruk
Let op. Dit kan alleen op apparaten met:
Android versie 11 of hoger
Met sensor class 3 of hoger
Heeft dit antwoord je geholpen?
Als je niet meer kunt inloggen met je Identifier, dan stap je over op Mobiel Bevestigen. Je ontvangt geen nieuwe Identifier.
Met Mobiel Bevestigen verandert de manier waarop je inlogt en opdrachten bevestigt in Internet Bankieren en de Mobiel Bankieren app. Je gebruikt voortaan alleen een persoonlijke inlogcode en hebt je Identifier niet meer nodig.
Ben je (ook) zakelijk klant? Dan kun je nog niet overstappen op Mobiel Bevestigen. Bel of chat ons en houd je rekeningnummer en identifier bij de hand.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Vermoed je dat er malware op je toestel staat, volg dan de volgende stappen:
Zet je toestel terug naar fabrieksinstellingen
Bel direct met ons Fraude Intake Team via 030 753 6450. Het team is op werkdagen bereikbaar van 09.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur. Of stuur een e-mail naar [email protected]
Ben je slachtoffer geworden van een andere vorm van fraude, kijk dan op de pagina veilig bankieren
Heeft dit antwoord je geholpen?
We vinden het jammer dat je je rekening bij Triodos Bank wilt opheffen. De manier waarop je de rekening opheft, hangt af van de rechtsvorm van je organisatie.
Eenmanszaken Je beëindigt de rekening het makkelijkst via onze app:
Log in
Tik rechts onderin op Meer
Tik op Rekeninginstellingen
Tik op de rekening die je wilt opheffen
Klik op Rekening sluiten en volg de stappen. Bij het sluiten selecteer je een tegenrekening waarnaar wij het resterende saldo overboeken
Binnen 1 dag sluiten wij je rekening.
Heb je nog andere rekeningen, dan zie je de gesloten rekening nog 13 maanden in Internet Bankieren
Heb je geen andere rekeningen, dan heb je geen toegang meer tot de app en Internet Bankieren. Download daarom je afschriften voordat je je rekening opzegt
Heb je geen app, dan sluit je je rekening op dezelfde manier als andere rechtsvormen.
Andere rechtsvormen Je geeft je wijziging schriftelijk door via een formulier. Met onze keuzehulp vind je makkelijk het juiste formulier.
Overzicht rekeningen
Heb je nog andere rekeningen, dan zie je de gesloten rekening nog 13 maanden in Internet Bankieren.
Heb je geen andere rekeningen, dan heb je geen toegang meer tot Internet Bankieren. Download daarom je afschriften voordat je je rekening opzegt.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Wij zijn verplicht om van al onze klanten de identiteit vast te stellen. Dat staat in de Wet ter voorkoming van witwassen en financiering van terrorisme (de Wwft). Wij stellen je identiteit vast door een kopie van je paspoort of identiteitskaart op te vragen, te controleren en op te slaan in onze administratie.
Als wij nog geen kopie van je geldige paspoort of identiteitskaart hebben, dan ontvang je in de beveiligde omgeving van Internet Bankieren of de Mobiel Bankieren app een verzoek om dit te uploaden. Wij vragen je vriendelijk om dit binnen 3 weken te doen. Na deze termijn van 3 weken kun je pas verder met Internet Bankieren of Mobiel Bankieren, nadat je een kopie van je paspoort of identiteitskaart hebt geüpload. Dit laatste geldt als je een particuliere klant bent.
Je kunt je niet identificeren met een rijbewijs. Dat komt omdat je nationaliteit hierop niet staat vermeld.
Heeft dit antwoord je geholpen?
Met onze app regel je je bankzaken via je mobiele telefoon of tablet. De Triodos Mobiel Bankieren app werkt op de besturingssystemen iOS versie 14.0 (en hoger) en Android 7.0 (en hoger).
Bij het activeren van de app vragen we je om je eenmalig te identificeren. Zo weten we zeker dat jij het bent
Heb je een Identifier en een gebruikersnaam en wachtwoord om in te loggen, activeer je app dan met de Identifier
Vraag je een rekening aan, dan download je de app om je rekeningaanvraag af te ronden. Start de aanvraag op de website en volg de stappen in het scherm
Kies een 5-cijferige inlogcode of gebruik je vingerafdruk of gezichtsherkenning om in te loggen, te betalen en bevestigen.
Vervolg Na activering van de app log je altijd in met je persoonlijke inlogcode.