Klanten van Triodos Bank Nederland kunnen gebruikmaken van Apple Pay indien ze een Triodos Internet Betaalrekening of een Triodos Jongeren Rekening hebben, 16 jaar of ouder zijn en over de laatste versie van de Triodos Mobiel Bankieren app met de laatste iOS-versie beschikken.

Wel vaak, maar niet altijd de eersten

Met een betaalrekening bij Triodos Bank bankier je bij een van de duurzaamste banken in de wereld. Bij ons werkt geld aan een schonere wereld. Zo doen we het al ruim 40 jaar. We financierden in de jaren ’90 de eerste windmolen. We waren de eerste bank met korting op de hypotheekrente bij het verduurzamen van je huis, gevolgd door de eerste biobased hypotheek. En we maakten ons als enige bank hard voor het Groenboerenplan. Bovendien is je geld fossielvrij; we financieren geen productie en distributie van fossiele brandstoffen. Kortom: we zijn koploper in de energietransitie, duurzaam wonen en biologische landbouw.

Alleen kunnen we niet met alles de eersten zijn. Zo eerlijk zijn we ook. Daarom zijn we extra blij voor onze klanten dat ze nu ook kunnen betalen met Apple Pay.

Voorbeeld van Apple Pay op iPhone en Apple Watch